Tomorrow should have been 3.

Jag började äta lite lax i söndags då vi hade storbesök. De åt pasta med laxsås, medan jag nöjde mig med 100 g lax samt några salladsblad. I måndags åt jag samma igen och i tisdags blev det kalkonskinka med sallad och tomat. Idag sa vi hej då till en kollega och då åt vi på China wall. Jag skötte mig väl ganska så exemplariskt, åt enbart kött och inget ris eller kolhydratsrikt.
 
Imorgon ska jag köra stenhårt med två påsar CK och ett mål mat. Jag ska ju börja på en annan "avdelning" nu och jag vågar inte riktigt CK:a där, därför måste jag svika min 4-veckorsplan för att övergå till hel kost snart. Det kommer bli en ganska lätt kost i några veckor. Jag hoppas bara att magen hänger med. Jag blir ju lätt hungrig, det är det som är värst. Då vill man äta allt möjligt på så kort tid som möjligt.
 
Ska börja övningsköra igen med skola nästa vecka så måste råplugga teori inför detta. Jag är så dåligt minne nuförtiden. Vet inte hur jag ska klara av att ta kortet... *håller tummarna*.
 
 
 
 
Hoppas ni  har det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0