2 day

Har svårt för att sova just nu, så passar på att blogga.
 
Igår åt jag bacon med tre kokta ägg, till middag köttfärsås och kvällsmaten bestod av två pölse. Idag har jag ätit min vanliga omelett vid tolvtiden. Måste försöka hitta en skinka som inte innehåller konserveringsmedel, men det är svårt. Sedan till kvällsmat gjorde min sambo örtmarinerad kyckling med örtsås. Ris till honom och blomkålsris till mig.
 
 
 
Till nyår handlade vi snask. Det följde med hem och sambon har gladeligen ätit detta. Intresset har varit helt svalt från min sida gällande allt sånt. Så min lchf kost går utmärkt! Har dock inte varit aktiv på träningsfronten ännu men min seglivade förkylning hänger med ännu. Håller tummarna för att det ska gå snart.
 
Har beställt hem Vivobarefoot träningskor som man ska använda utomhus. Tanken är att man ska springa så naturligt som möjligt så  skorna är tunna, ska mest skydda fotsulorna. Väldigt snygga - längtar tills de kommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0