Work it.

Har fokuserat så mycket på körkortet att jag inte har tränat på flera veckor nu. Det känns urtrist. När jag väl har körkortet avklarat ska jag ta tag i träningen.
 
Jag vill egentligen inte gå på gympapass och tramsa rundor, utan träna riktigt, riktigt hårt. Med hantlar, vikter, jobba utifrån ens egen vikt. Som bodyrock, fast på gymmet. Det enda tråkiga är ju att de flesta tränar efter arbetet => trångt på gymmet. Önskar att de kunde starta upp ett gym enbart för friviktare, utan tråkiga träningsstationer, utan mer TRX och annat roligt och nytt. Och så skulle det vara ett riktigt stort gym så att en hel drös kan vara där utan att man ska behöva vänta på en ledig plats.
 
 
 
 
Follow your dream.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0