Ullared + IKEA

Var på Ullared för ett tag sen och handlade hem lite prylar. Bland annat kuddfodral i två olika färger, brunt och blått till vår kära soffa som sett likadan ut alldeles för länge.
 
 
Passade även på att köpa fina hjärteljus som man hänger i fönstret. Inspiration från Veronica :-)
 
 
 
På Ikea snodde jag till mig två fina TRÅDIG ljusstakar. De var slut på lager, men jag såg till att tjyva två stycken från inredningsrummen.  Hittade en med prislappen kvar, sedan var det bara att ta en annan utan något. Så det fungade mycket bra. Mycket var slut, vilket var trist, men det är ju känt att där har varit ganska mycket folk på sistone.
 
 
Hittade även denna fina bricka där man kan fylla på med fint. Tyckte även om ljushållarna med snömotiv. När julen närmar sig ska jag klippa av lite grangrenar och lägga på brickan och ha tjocka vita blockljust istället. Mysmys!
 
 
Sist men inte minst köpte jag hem en ordentlig hurts. Var så trött på den gamla röda jag hade, var bara i vägen och man kunde knappt fylla den med något. Nu har jag en fin bastant som passar finfint in i min inredning.
 
 
 
Ja, och så LCHF-maten de senaste dagarna:
 
Fransk biff med blomkålsmos och sås
 
Fläskfilé med blomkålsmos och beasås. Jag älskar fläskfilé.
 
Imorgon skall jag jobba järnet så jag får undan allt inför måndag, då jag inte har särskilt mycket tid att vara där. 10.00 sticker vi till Olofström för att köra halkan (!). Nervös är bara förnamnet. Men jag tänkte i alla fall jobba från 7 - 9 eller nått sånt. Vill inte vara trött när man kör dit heller.
 
Imorgon ska jag även på bio med syrran min, vi ska se sista Twilight-filmen. Jag är inte särskilt intresserad, det var den sämsta delen i boken men vem vet.
 
På lördag blir det tvätt och övningskörning för hela slanten fram till fyra, sedan ska vi på födelsedags/inflyttningsfest hos sambons äldre bror och hans tjej.
 
På söndag ska jag slappa och övningsköra så gott det går. Plugga teori. Lagom trött på det nu, men det är bara till att läsa läsa läsa. Snart smäller det.
 
Ha en fin helg!


Kommentarer
Veronica

Så fint det blev med all inredning du köpt på sistone! Det var verkligen länge sedan vi var hos er! Är sugen på att hälsa på och kanske gå ut och dansa? :) <3 kram

2012-11-23 @ 21:33:06
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0