Thoughts.

Nä, det blir ingen superdiet de två kommande veckorna. Tycker jag har fått ett jättebra lågkolhydratsflyt, vill verkligen inte sabba det nu. Kan tänka mig att satsa på en 2veckorskur i slutet av sommaren om jag har skärpt mig och gått ner lite genom lågkoliskosten, vilket jag förväntar mig. Däremot ska jag testa dermarollen, har köpt hem två stycken. 1 MM för ansiktet och 2 MM för kroppen.

Nu har jag & sambon precis varit och inhandlat veckans mat, såhär ser den ut:

- Pasta Carbonara
- Lasagne
- Fisk i kokosmjölk & lime
- Het pastagratäng
- Ajvarkyckling
- Broccoli- och festaostgratäng m. kassler
- Champinjonsoppa

Vi ska bli bättre på att äta fisk och köra på fiskrätter två ggr i veckan. Få se om jag köper lite lax nästa vecka. Älskar ju verkligen pepparrotslax-rätten men vill inte tjata ut den för fort. Till frukost varvar jag som sagt turkisk- gräddyoghurt med vaniljpulver och bär med hackade nötter, eller så kör jag på omelett med stek skinka i. Yums!

Jag vet inte riktigt om jag ska köra mått längre. Kanske tar de första nästa vecka. Ingen vägning - det är ohälsosamt att stirra sig blind på de sifforna, pga missvisning.

Nu ska jag baka Lågkolisbröd med massa frön och godheter ;-)



Ska även passa på att mysa lite ikväll med mörk choklad och lite färska jordgubbar och blåbär. Livet är allt bra härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0