Summar.

Blev lite grillfest hemma hos brorsan & hans familj igår. Det bjöds på goda grillkotletter och ugnsstekta grönsaker. Jag hade med mig lite biscotti. Drack lite rosévin för att det var så gott. Min yngsta storasyster med familj var där också. Jättekul att få träffa syskonbarnen, syskonen och deras respektive. Åt lite tofuglass och kände mig nöjd med det. Vi sov över.

På morgonen hade de handlat frukostfrallor, pålägg och A-fil (till mig - så snällt!). Jag åt fil med blåbär och valnötter, därefter tog jag ägg och bacon (SÅ INGET VETEMJÖL ÅT JAG - känns himla bra i magen!) Så det var värsta hotellfrukosten - mysigt! Sedan skulle pojkarna iväg på fotbollsmatch så mer än halva sällskapet var borta redan innan sen förmiddag. Så åkte jag och sambon hem för att vila upp oss.

Ikväll blir det schlageryra hemma hos Jessica. Kommer två andra kurskamrater dit också, så vi ska käka gott och jag ska ta med mig lchf-pannacotta! Mm... kan knappt vänta! Ska bli jättekul. Och klart vi håller tummarna för Loreen, right?





& lite inspobilder ofcourse, en sådan här lördageftermiddag.







Ha en skön lördag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0