Overate yourself!

Jag är ganska stolt över mig själv *blink*. Om man räknar bort helgen så har jag antingen promenerat eller tränat sedan torsdags. Jag har inte gjort så på över tre år i princip... Det känns verkligen bra! Jag njuter verkligen av mina promenader, jag kan släppa allt omkring mig och fokusera på andra saker, på att drömma, skriva sidor i huvudet till mina böcker, på att fantisera, titta på all vacker natur, på att bara gå och lyssna på bra låtar. Det är så mycket intressant man får uppleva!

Nu med mina nya sportbh så slipper jag gå runt irriterad för att det inte sitter som det ska och det är skönt! Jag måste verkligen ha fler innan jag sliter ut den.

Härligt att jag kommit igång i alla fall. Vill ut och gå hela tiden. Annars brukar jag inte orka när jag har varit på jobbet, men jag skulle ut idag. Eftersom jag är förkyld så har jag dock inte kunnat köra 100% power. Försökte det igår och hjärtat slog dubbelt flera gånger och kändes allmänt märklig, och jag vill inte upprepa hjärtrusning á la 2009, så jag har gått i ganska lugn takt.

Ikväll blir det lite wraps! Både jag och sambon är väldigt spända över hur det kommer smaka. Det blir en rulle med skinka och ost och en med ägg, sallad, räkor och majonäs och avokado. Längtar!!

INPSO










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0