Yesterday

- Toni Braxton.

Igår var en bra dag. Jobbade till tre, lämnade in mina skor (de jag lämnade in till Scorett som blev felsydda för 200 spänn) till skomakaren för att fixa till felet, handlade hem varmrökt lax, mineralvatten och en CHICH-tidning. Gick hem i den intensiva värmen (sååå underbart!) och möttes av min syster som äntligen kommit hem från Norge för ett litet helgbesök! Drog till mamma, vi gjorde mat där och umgicks med vår äldsta storasyster och hennes tre barn. Sedan drog vi hemåt till mig, sambon kom med sin polare och hade hyrt filmer, köpt godis och läsk. Jag åkt kanske fyra chokladlinser, sen räckte det. Har ju sagt att jag ska börja med LCHF igen och igår har varit strålande dag för sådant, om vi bortser från chokladen. Smakade på guldnougat också, men fy fanken vad söt det är. Jag ställde om ganska snabbt.

Så jag är 99% inne i en ljuvlig fas av glädje och kämparglöd. När lönen kommer ska jag handla hem bra med LCHF-basvaror och göra nötmüsli och annat som kan vara bra till frukost. Ska även pröva kesoplättar, tänket jag. Lite sugen på att pröva mandelvåfflor, men har ju inget våffeljärn så får se om jag kan nalla mammas.

Jag ska börja träna på måndag. Nu är det bestämt. Ska köpa ett årskort och varva gym med intervallträning hemma på balkongen. Jag slutar ofta ett om dagana och då har jag massor av tid att göra av med.

Nu ska överflödet äntligen väck. Om allt går som det ska, kan jag hälsa sommaren välkommen i välsvarvade spiror ;-)

Enligt mig, den perfekta kvinnan...








I eftermiddag blir det besök hos en vän till Robin. Därefter, 21.00... Blir det HUNGERGAMES! Efter fyra månader av väntan och längtan så är filmen äntligen här.



Ska bli kul att se Elizabeth Banks som Effie Trinket.

Have a nice day, folks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0