Taggad till 1000!

Mmhm... sitter och äter en ruta mörk choklad (86%). Var mindre stressigt på jobbet än vad jag hade tänkt. Det bjöds på tårta. Jag tog inget. Hade ätit chili con carne så nöjde mig ganska bra med det. Senare på kvällen blev det spenatsoppa. Lite tråkigt kanske men men. Rätt så nöjd med min LCHF-vecka. Har gått skitbra, inte flutit utanför gränserna för vad som är tillåtet.

Så, nu är jag taggad! Med LCHF ska jag må bättre, mina utslag ska försvinna, min hy ska bli bättre. Och jag saknar inte det andra. Så nu ska jag sluta tjata på er om det. Men jag ska hålla lite up-to-date med vad jag äter och mina cm. Märkte att jag gått upp en 1-2kg efter att jag började satsa stenhårt på kosten, kanske för att min kropp ställt in sig på svältkost och socker. Då blir det felbalans men jag misströstar inte.

Efter regnet kommer solskenet!











Sayo!


Kommentarer
Veronica

Det är kotletter :) Agnes ska alltid kolla in vår kvällsmat, haha! ;)

2012-03-30 @ 22:22:13
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0