H&M har lyckats!

Kom in på sidan idag och kunde knipa hem någon dyrgrip från Marni for H&M-kollektionen. Skönt, slipper man bli irriterad för att köerna varit sega och alla plaggen slut när man väl kommer in. Gütt!



Har massor att göra idag och skulle cykla ut och uträtta några ärenden på min lediga dag och vad ser jag? Massa snö! Det snöar hela tiden och jag blir helt matt på att tänka mig själv cyklandes med snö framför och i ögonen... tusan också, kunde det inte väntat en dag till i alla fall? Håller tummarna för att det töar bort snabbare än fortast!

I helgen blir det att fira sambon, känns helt otroligt att vi börjar bli så pass gamla... vi var nästan tio år yngre när vi träffades. Minns när min mellersta bror fyllde 25 år... Christ! Nu har han precis passerat 40-strecket. Livet går så fort, det gäller att ta vara på den tid man har innan man blir för gammal och sitter och ångrar sig bittert över frågan "vart tog dagarna vägen?".


Fjärde dagen på strikt LCHF, jag mår toppen! Jag märker verkligen skillnad när jag äter rätt och när jag äter "fel". Magen är platt och krånglar inte, jag är pigg i huvudet och slipper hungra. LCHF FTW! Gjorde chili con carne med massor av ruccula häromdagen och jisses, vad det är gott! Grädden piggar verkligen upp köttfärsen till en krämig gudomlighet. Jag är dock försiktig med bönorna. Bara en halv burk. Så kolisarna håller sig relativt lågt nere. Äter min Fjällfil med hassel- och valnötter varje morgon. Drömfrukost! Ska bara komma ihåg att koka ägg också. Bra mättnadsmat.


Funderar på att göra lite lövbiff idag, men får se om jag vill cykla ut i detta väder. Annars blir det kanske en tur till netto för att införskaffa mig lite köttfärs och göra Gitzans schweitzerfärs?

Oh well... dagen är ung!


Lite inspo såhär på morgonkvisten:








Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0