Far away

Tråkig uppdatering. Känner mig lite hängig av olika skäl, får se om jag kan kika igång mig själv efter helgen. Massor att tänka på, tusen frågor men inga svar. Börjar bli trött på det här.

Hade lite förfest/hemmakväll med några sköna polare = lyckad kväll! Har inte haft så mysigt och trevligt med ett gäng vänner på tusen år. Fick en jättefin tulpanbukett av V&P - så gulligt! Åt godis och hamburgerbröd, drack vin. Har inte haft så ont i buken på evigheter. Nolltolerans mot vetemjöl ett tag framåt nu.

Åå, nu börjar man smida nya planer för piercingar, men är lite osäker. Tåler dock en extra fundering.



Åt nöthamburgare utan bröd igår - jättegott utan, man är ju lite dum som inte fattar att det är gott utan det där dumma brödet. På med massor av lök, tomat, sallad, dressing o ta da - LCHF ;-) På kvällen blev det lite grillad kyckling, smarrigt värre. Blev rester av den idag också när jag kom hem från jobbet. Nu blir det chili con carne.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0