Pain!

Har haft ont i vänster halsmandel i över en vecka nu. Det gör jätteont att gäspa, jag vill helst inte svälja och det irriterar verkligen. Avskyr att ha ont i halsen.

Som grädde på moset kom inte klänningen jag hade beställt inför morgondagen när vi ska på 50-talsfest (SÅ TYPISKT!!!!!!) så jag är bara så trött på allt. Måste ut på jakt efter en bra outfit imorgon och hoppas verkligen att jag hittar något. Förstår inte varför klänningen inte kom. Surt som fanken och det gör mig ganska sur. Stressande också. Ska ju ha en bang-frisyr som tar typ 300 timmar att göra så behöver massor av tid för att fixa vid mig och det hade underlättat om kläderna redan var klara.


Om jag lyckas varva ner imorgon kväll så är det guld värt. Jag hoppas det halsonda också försvinner. Jäkla skitvirus!

Liten smakbit inför vad som komma skall... håller tummarna för att jag hittar en bra outfit bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0