No more...

Sitter och lyssnar på Hard Dance Mania 24. Bra ös i de låtarna.

Varit en tuff vecka. Mycket att göra. 55-årsfest förra helgen - toppenkul! 50-talstema och min outfit med hår gick med ganska bra.



På matfronten har det inte gått jättebra. På midsommar klämde jag i mig hembakta bullar (otroligt gott men ack så farligt) och har lidit av magont hela helgen. Men sambon har handlat hem allt vi behöver för kommande lchf-vecka så det är bara ställa sig upp och skaka av sig smutsen. Kommer göra laxgratäng ikväll, mm...! Ska försöka planera in träning nu också eftersom jag känner att jag har alldeles för mycket negativ energi som måste ut. Så jobba, övningskör och träna. Håller tummarna för att det går ihop.

Så pga min icke-lchfhelg så känner jag mig seg, däst och trött överallt. Vädret är ju inte heller något att hurra över, men det ger mig tid att sitta inne och städa, läsa och plugga.


Kommentarer
Veronica

Det var många fina outfits på festen men din frisyr och klädsel slog de flesta på fingrarna, du var jättefin :) bara att ta nya tag i vecka. Och återigen grattis till er <3

2012-06-24 @ 16:56:32
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0