I <3 SALE

Eftersom det inte blev något i skolan idag pga stormen så tog jag ledigt. Jag behövde bara få vara. Så jag åkte in till stan för att titta lite på vårnyheterna men det råkade bli så att jag köpte saker på REAN istället. Inte för att jag egentligen skulle köpt nått alls. Men det var ganska billigt så jag slog till. Man säger inte nej till 75% om det är något extra man fått syn på eller funderat länge på att köpa.

Nu blev det inte några kläder heller. Jag orkar inte köpa stickade tröjor, för jag använder dem ändå inte och så glöms de bort och vid hösten 2012 så känns de inte längre intressanta. De flesta tröjor jag använt i höst var nya. De gamla har legat snyggt vikta och väntat, men där bedrog jag mig.

Hur som helst, tog ett besök på Glitter och hittade lite smycken som jag tänkt på länge men känt att jag inte velat lägga pengarna på det. Men nu blev det plötsligt väldigt billigt. Handlade också ett par fina örhänge på Bikbok eftersom jag glott på dem varenda gång jag varit där och 50% rabatt. Det var givet.




Smycken - Glitter (REAN) utom ringen i mitten. Pärlörhänge - Bikbok. Skärp - KappAhl


Behövde ett skärp med gulddetaljer. Nu ska jag bara finna det perfekta med silver.

Var inne i många affärer bara för att titta omkring på allt och fastnade på Lundbergs (typissskt!) och hittade en charmig gå-på-stan-väska men jag tyckte inte reapriset var särskilt nedsatt. Dock övertygade jag mig själv att jag kommer använda väskan hur mycket som helst så den lämnade jag glatt över till expediten för att betala. Det enda som verkligen är negativt med väskan är att det står ULRIKA på framsidan. Jag har inget emot namnet, men hur snyggt är det egentligen..? Jaja, det är bara till att ignorera.





Visst var den väl fin? Lite speciell, liksom.





Hittade ett par mycket snygga "fin"-byxor på H&M som satt som en smäck! Men jag avstod från att köpa, måste verkligen hålla i mina slantar nu... Såg en jättefin mintgrön tröja med vita brodyrstreck på Indiska men priset var lite högre än vad jag var villig att lägga på den. Kvalitén var dock super och det är väl därför priset ligger högre.

Btw, kolla in dessa naglar. Wow, väldigt intressant gjorda!


Ska sätta mig och skriva lite på min roman... eller någon av dem. Sitter och lyssnar på Christina Aguileras album Bionic. Jag älskar den skivan. Speciell och intresseväckande att lyssna på. Helt i min smak!


Good night, sleep tight!


Kommentarer
Linnea Nordquist

SV: I vilken stad såg du byxorna? :) Jag har kollat i både Borås och Jönköping, men inget hittat. Lite konstigt tycker jag, för H&M på A6 i Jönköping är verkligen stort!

Linnea Nordquist

SV: På så vis :) Jag bor ju i Borås, så att åka till Götet är ju ingen omöjlighet, frågan är bara när det ska hinnas med, but i want the pants! :) Tack så hemskt mycket för hjälpen med allt detta ! :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0