Gold Gold Gold

Det stör mig ganska mycket att jag inte har fått tag i en jacka med gulddetaljer. Ville gärna ha en från Zara men helt plöstligt var den slutsåld. Typiskt.

Här kommer lite bilder på de blommiga byxorna från H&M Trend tillsammans med en silvertröja från Gina Tricot och svarta lackpumps från H&M.









Jag bara älskar de där byxorna! De kommer få följa med till Oslo! Hade ett par jeans som aldrig har använts så kilade inom H&M (där jag träffade en gammal vän dessutom) och försökte hitta något för den summan att handla för. Resultatet blev en fin kornblå tröja (tack och lov, efter BikBok's besvikelse med öppen reva vid häcken), armband i guld och andra färger, en HELT svart halsduk... har behövt det i flera år men aldrig köpt någon, en ögonbrynspenna och ett ögonbrynsset. Har också köpt hårfärg så jag kan ordna till min fula utväxt.







Skorpionhalsbandet är från Gina Tricot.


Jwlry


Hjärtarmband - Glitter (REA), Armband i olika färger - H&M, Guldklocka - Swatch (very old!)


Make Up!


Ikväll kommer Gabriella hit, blir lite promenad ute där jag bor och imorgon ska jag förbereda inför Oslo-resan! Känns lite pirrigt. Har lånat hem mammas stora resväska så jag ska kunna packa med mig MYCKET saker. Snart, snart, snart! Ha en skön kväll!

Ciao!


Kommentarer
Veronica

Älskar byxorna, vill också ha !

2012-01-26 @ 07:59:57
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Gabriella

Skitsnygga kläder OCH smycken!

Vart hittade du ögonskuggorna, HM? Fina!

2012-01-26 @ 12:48:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0