CK 4

Titta så fort det går! Nu är jag inne på fjärde dagen. Igår kväll blev jag utsatt för mattortyr när min sambo ville att jag skulle värma hans mat... det var inte särskilt snällt. Lyckligvis nöjde jag mig med dofterna och sedan tog jag mig en sista påse för dagen. Idag känner jag på mig att förbränningen är igång. Efter dag tre hamnar man i ketos och det är då kroppen börjar förbereda sig för intensiv viktnedgång. Känner mig redan lite smalare (sitter säkert bara i mitt huvud). Snart har det gått en vecka på CK och helt plötsligt har det gått två och plötsligt så står man på vecka fyra. Åh, jag längtar! Eftersom jag väntar på besked från Transportstyrelsen om mitt körkortsansökan och det skulle komma förrän i slutet av februari (enligt kundservice jag pratade med) så har jag ju något att se fram emot, något att längta till - och genast går allt mycket fortare.

Igår kom Gabriella som sagt. Jag tyckte det var för kallt för att gå ut och gå (ja, ja jag vet) så vi hamnade i soffan istället och pratade om allt möjligt. Mest LCHF. Jättekul att ha någon kompis som också brinner för det så som jag. Gabriella är dessutom mycket duktig, hon har ätit det i två veckor nu och gått ner över två kilo och hon ser snyggare ut än någonsin! Det får mig att bli väldigt peppad. Längtar till oxfilé och lövbiffar med senap och ost. Yum!

Hon kom även med ett par vackra rosor som ett grattis till examen. Verkligen snällt av henne!








Funderar på att ta en powerwalk... men eftersom det är kallt så vill jag gärna stanna inne. Eller är jag bara lat? Hm... Tror jag tar och färgar håret istället!
Cya!


Kommentarer
Gabriella

Tack för igår! Verkligen mysigt :)

Du är så duktig som fixar pulver!

& tack så mycket, nu blev jag extra pepp när du lovordade mig ;)

Lägg upp bild på håret sen! :)

2012-01-26 @ 12:51:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0