CK 3

Det har gått rätt fort, måste jag säga. Två dagar har flugit förbi och jag står inför den tredje. Härligt! Kommer bli skönt när det har gått tre veckor och man inser att man bara har en vecka kvar! Längtar som fanken tills jag är där.

Kommer mäta mig varje måndag. Nästa gång det sker är jag i Oslo, ska försöka blogga därifrån. Syrran har ju en ipad så jag borde kunna låna den. Då blir det ingen fin bild utan enbart siffror på min process. Längtar till att se hur mycket centimeter som har försvunnit!

Idag ska jag en snabb tur till stan för att fixa lite saker och köpa några hygienartiklar som behövs inför resan till Oslo. Om tre dagar åker jag! Jippi!



Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0