Can you feel it -

- like I feel it?

Var hos mamma igår och tog emot en enorm och väldigt fin blomma och ett kort som grattade mig till examen. Hur fint som helst! Blev helt överlycklig och känslan av att ha tagit min examen hann ikapp och jag börjde givetvis storlipa. Fick skärpa till mig fort för mamma skulle bjuda på lite fika.







älskar att krukan var i en guldskimrande nyans!


Axhult nästa. Sedan körde vi med V&P till Halmstad och käkade gott på ett riktigt cowboy-ställe! En oxfilé och chokladfondu senare var alla proppmätta. Lyckades klämma i mig en Frozen Raspberry Dauquiri också. En liten present från mina fina vänner. Eftersom det blev sent och snön hade brett ut sig på vägarna så blev det övernattning och därefter körde vi hem på förmiddagen.

Imorgon börjar planering inför vår, sommar och höst. Bäst att ta tag i allt direkt. Nu blir det "The Innkeepers"!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0