Burnin' up

Allt är riktigt hårt just nu. Jag blir galen i väntan på övningskörningspapperna, har väntat i typ två månader nu. Jag vill bara få det överstökat. Varför ska det ta sådan tid? Arbetsfronten ser inte god ut, utan körkort. Så typiskt mig. Riktigt irriterad. Kan inte riktigt glädjas åt min examen i slutet av januari... Det väcker bara ännu mer stressande tankar över hur jag över huvud taget ska få en anställning. Ish.

Slänger in lite bilder...

Vårfärger. Vitt & Mint samt lite silver vid sidan om. Fick denna fina scarfs i julklapp av Robins bror & sambo.

 

Har införskaffat mig denna fina tröja (här på Carolin Engman)

Japp, det är allt jag orkar med ikväll...

Ciao!



Kommentarer
Veronica

Nej för tusan, ringde till peters jobb igår också svarade caroline. hon va asotrevlig och la typ på i örat på mej. Så nu är det nog. Nu är hon ute ur mitt liv, borta från mobilen och fejjan. Behöver inga falska vänner....

2012-01-12 @ 08:49:36
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0