Back In My Life

- Alice Deejay

Oron inför framtiden känns som en ansträngd snara kring min hals. Irriterad över att jag tappat matlusten igen. Det blir nog bättre när jag börjar jobba igen så att får jag umgås med mina gamla arbetskamrater som jag älskar. Humöret stiger genast. Håller tummarna för att jag lyckas edita klar mina tre första romaner så att jag skicka iväg dem. Författare på heltid, det hade varit fantastiskt. I slutet av januari ska jag och sambon hälsa på V & P i Småland. Längtar! Var evigheter sedan jag träffade dem!

I oktober köpte jag ett par fantastiska skor från Tiamo, Scorett. De har gulddetaljer och är helt enkelt perfekta i min samling. De är mycket användbara och klacken är lagom hög.






Nu blir det examenskriveri. Måste bli klar nu. Måste bli färdig.
Sayonara!


Kommentarer
Veronica

Låter som det är mkt just nu. Tror du kommer må bättre när skolan är slut och du kan fokusera vidare på vad du vill göra härnäst :) Andas in och ut så länge så löser det sej <3

2012-01-08 @ 14:31:39
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0