Tired

Jobbat helg och idag känner jag mig helt slutkörd, och då har det varit en relativt bra och lugn helg. Kanske är det därför?

Golvet blev klart i fredags.

före






efter
















Blev kanon, även om jag stör mig på att de inte lade golv i våra två små "rum" dvs garderoberna, alltså de små utrymmen som hade samma matta som i hall och lägenhet. Men men, man kan inte få allt antar jag.

Ska förhoppningvis träna lite idag, se om min nya träningskompis hör av sig så vi sticker dit. Skönt att äntligen hitta någon att träna med! Hur länge har jag inte väntat? Det var dessutom hennes idée, rätt gulligt faktiskt. Efter ck har verkar folk fått en uppfattning om att jag är beslutsam så hon tyckte att jag verkade vara en som inte gav upp som andra och då ville hon gärna träna så att det verkligen blir av. Ofcourse!

Ska bara försöka ta mig ur denna sömniga dvala... känner mig så trött och nertyngd i axlarna. Börjar man träna kanske det försvinner. Har redan tagit en lång promenad imorse ut till Centralen för att hämta min cykel. Cyklade inom Konsum och handlade lövbiff och créme fraiche och gräddost. Blir lite sånt till kvällsmat tänkte jag. LCHF, I luv u, give me strength!

Ciao!


Kommentarer
Veronica

Gud vad fint det blev :) mkt fint! Ny kökslampa också ser jag? Längtar tills vi ses nästa gång. Kramar

2012-02-20 @ 15:09:38
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Gabriella

SKITSNYGGT GOLV! Liknar det Stoffe har i sin hall. HOT! =)

2012-02-21 @ 14:27:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0