nemen..?

Vart tog motivationen vägen? Den var på topp igår och nu vet jag inte vart den har blivit av. Antar att det kommer gå fram och tillbaka nu denna tredje vecka. Är som sagt överlycklig att jag lyckats nå hit, men jag känner mig ju inte riktigt klar ännu. Väldigt irriterad över min förkylning... den pajar allt! Jag kan inte ut och gå, inte träna, ingenting. Försökte springa för att hinna med bussen i morse, men det gick bara inte. Lungorna hänger inte med.

Har lite panik inför sommaren också. Kan inte bestämma mig för vad jag ska göra... å ena sidan känner jag "ja!" och i andra "nja...". Hade varit så skönt med riktigt semester i sommar, men om jag ska sommarjobba kan jag ju kyssa det adjöss. Å andra sidan är det en bra erfarenhet om jag verkligen ska jobba i höst...

Sitter och drömmer om kött... potatis och ja... mat. Sambon ska göra gulaschsoppa ikväll på högrev... gissa vem som är tusenfalt avundsjuk? Sedan försöker jag intala mig själv att det är ju "bara" två veckor kvar. Jag har redan fixat två veckor, och enbart två återstår. Hur svårt ska det vara egentligen?

Nåväl... lite inspo från H&M VT2012.



Hoppas att jag drömmer om riktigt stora matorgier inatt! Det behöver jag verkligen. Känner till och med att käken börjar bli lite otålig, och tänderna. De vill tugga. Får väl ta lite isbitar till kvällsmaten.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0