Bottenrekord

Helt jääkla slut! Gjorde 550 reps nightmare workout (eller rättaresagt 530) - orkade inte tjugo armhävningar till, det är så jobbigt... men gjorde 30 st i alla fall...

Tiden hamnade på 38 minuter och 55 sekunder (122 hundradelar) - suuurt! Men förstår ju att min kropps muskler inte är i sin toppform direkt efter ck. Jag är alltså ca fem minuter efter i mitt personliga rekord. Nåväl, ju kortare tiden är, desto bättre vet jag att kondition och prestation blir. Funderar dock på att köpa en tjockare matta att ha ute på balkongen, får ganska ont i rygg och knä av att den tunna med tanke på det hårda stengolv vi har där ute... Nåväl.

Har varit tufft på jobbet idag, var skönt att få komma hem och slappa lite innan träning. Lite sur över att jag gått upp i vikt... men så är det nog när man börjar äta verkar det som. Det är typ dock 2 cm på varje ställe men ändå! Ska snabbt träna bort överflödet. Längtar till torsdag efter 20.00 för då är det helg för min del! Wooop wooop!

Nä.. ska väl ställa iordning på balkongen då va...

INSPO:














Ciao!


Kommentarer
Veronica

Åh rockerinspo :) älskar det!

2012-02-22 @ 21:58:10
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0