Bad Girls -

MIA

Älskar M.I.A, hennes musik är verkligen hennes och hon gör det så bra. Har lyssnat på hennes gamla album hela dagen igår och nu på förmiddagen. Hon har även släppt en ny låt, Bad Girls, check it out!

Nu är vardagsrummet helt klart! Vi spenderade hela kvällen fram till 00.00 med att ställa i ordning och lite annat kul. Tavlorna ska upp igen men Robin ville ta det på lördag eftersom det är lite knepigt att få upp dem och få dem i samma höjd och så vidare... Men här är lite bilder! Ni får på hall & kök när golven är lagda.

före


efter (saknar dock tavlor + gardinstång)


före


efter


före


efter


andra bilder:




Vitt och stilrent! Min syrra sa dock att hon tyckte strukturtapeten var lite för 80-tal för hennes smak. Tur att man knappt minns den tiden då haha! Tycker det blev kanon. Händer lite mer på väggarna än om man skulle haft vanlig väv. Golvläggarna har inte kommit ännu så får väl se om det blir nått golv innan helgen annars kommer de på måndag förhoppningsvis.

De senaste dagarna har jag inte druckit ck alls. Ätit få mealbars och satsat på att äta lax, fil, nötter, kyckling och blodkorv. Det senare alternativt är väl inte det allra bästa men det är järn i och jag har behövt det den senaste tiden. Massor av vatten så fixar det sig! Åt en tomat igår också. Mums!

Ska börja träna på måndag, förhoppningsvis! Näpp, fick 150 kr på H&M så ska dit och handla nya baslinnen. Behövs verkligen, mina är gamla och sunkiga.

Lite inspo såhär på fredagsförmiddagen. Håller att förbereda mig mentalt på en lång helg av jobb!











Happy friday ppl!


Kommentarer
Veronica

Si där ja :) svårt att se skillnad på bilderna bara, får kolla i verkligheten istället. Spännande med nytt golv sen, lär nog göra en del :)

2012-02-17 @ 21:26:28
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Anonym

Fint det blev! :)

2012-02-19 @ 16:57:21
Gabriella

Jag skrev förra inlägget: Fint det blev! :)

2012-02-19 @ 16:58:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0