Trelleborg for the weekend

Var hos syrran i Trelleborg nu i helgen. Det var precis vad jag behövde. Lite havsluft och sällskap av familjen. På fredagen gick vi omkring i syrrans kvarter, jag skulle kunna flytta in där nu på stunds. Så vackra hus, så underbara vyer och fantastiska kvarter! Försöker övertala sambon att flytta dit hehe...! Synd att jag inte fotograferade områdena. Fint vart det i alla fall, fina miljöområden och liksom sådär mysigt, ingen trafik man behövde se eller höra. Bara vattenspridare, barntjatter och fåglar.
 
Nåväl, fick även möjlighet att gosa med min Xander i tre dagar (!). Min fina kissekatt, han har blivit så stor och fin. Det bästa är att han är så kelig. När jag sov nere i källaren så sov han där hos mig.
 
 
 
Titt-ut, sötis!
 
 
Syrrans sambo hade två katter innan de flyttade ihop. Två köttbullar är det, och på grund av att Xander är typ 10 år yngre än dem så är han lite utanför. De gillar inte honom riktigt.
 
 
Alltså kolla som den där katten ligger?!
 
 
& så har vi tjockisen:
 
Lite roligt att Maxi Trelleborg lägger sina yoghurtar på detta vis. Någon som känner igen att man gör såhär?
 
 
Det var hur som helst väldigt roligt att få träffa syrrans familj och titta in deras hus. Mycket fint, man längtar mer och mer efter hus nu. En minut ner till stranden! Tog mitt första och sista "dopp". Det var iofs inte mycket till dopp men halva jag var i iaf.
 
På söndagen hälsade vi på farfars syster som nyss flyttat till boende. Lilla tant, synd att de bor så långt bort. Hade hälsat på oftare om det hade gått. Vi pratade lite och tog en promenad i solskenet. Sedan var det dags för mig att åka hem.
 
& nu ska det bli lite True blood innan vi går och lägger oss! Ciao.
 


Kommentarer
Veronica

Vilken bamsekatt :) Nej, jag har aldrig sett att man lägger youghurt på det viset i en butik?! Verkar mest jobbigt =/ Bra att du haft en skön helg <3

2012-08-14 @ 08:38:20
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0