Have U forgotten?

- Avril Lavigne.
 
Mätt och trätt efter en mastig sparrissoppa som jag tillagade. Gick på Konsum flera varv kring berg och ställningar av mat och bara suckade. Vad kan man hitta på för mat? Inspirationen är på noll. Så gick jag förbi Keldas "Sparrissoppa" och bara ja! Sparris! Men inte färdigmat, nej tack. Kollade upp recept via mobilen och sen jagade jag rätt på ingredienserna, lite annat fick följa med (kyckligfilé samt karrékotletter, kryddsmör, pepparsås m.fl). Det blev så gott! Råkade dock torrkoka en kastrull där jag haft buljongen i... (ooops!). Så går det när man har massa bollar i luften samtidigt.
 
Har försökt bli en sån som sitter på Hemnet och kollar hus. Syrran tipsade mig om hur man ska göra så nu har jag suttit och surfat rundor. Hittade ett jättegulligt hus i Kristianstad. Rimligt pris. Men så blir man så arg, inte har vi några pengar till insatsen inte. Sååå trist att de har ändrat reglerna, lagom till vi yngre blev stora och vill ha hus (armarna i kors). Det är ändå ca 200 000 som man ska spara ihop, och det gör man ju inte på en månad. Suck.
 
 
 
 
 
 
Mer hittar ni HÄR. Å, hade gärna flyttat in i detta hus. Så mysigt och fint!
 
Keep on dreaming. Ska försöka ta itu med bilkörandet också. Har latat till mig ordentligt på den fronten.
 


Kommentarer
Veronica

Åh vilket mysigt hus :) Hade passat er perfekt ! Bara att börja spara spara spara, ni sparar fort in till insatsen om ni verkligen ger er fan på det :) Kram

2012-08-22 @ 06:39:02
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0