W.ooo.w

Sjukaste skorna jag har sett so far?



Kill your feet?

Haft en bra helg, trots jobb. Åkte till V&P för lite lördagsmys och snack. Väldigt trevligt! Vi slöade som fanken imorse, hängde i soffan, jag hade pjyamas på mig fram till två-tre, för sedan blev det dags att få skjuts hem (tack ännu en gång! Väldigt snällt!). Ikväll blir det Avengers på bio, 3D. Ska inte äta för mycket innan, man blir rent snurrig i bollen av att titta på sånt.

Var på intervju i fredags. Hade fått underbara referenser av gamla klasskollegor så jag blev i princip anställd (sommarjobb) direkt till sommaren. Kändes underbart. Och det var kul att träffa mina vänner också, vi pratade precis som om vi aldrig varit ifrån varandra. Är ungefär tre månader sedan jag såg dem, den ena ännu längre sedan. Nu är vi tillsammans igen. Fint! Så goda människor, så naturliga och jordnära. Kommer bli jättekul!

Cyklade hem med en bubblande känsla i magen. Lycka. Ringde mamma först och berättade. När jag kom hem gick jag till syrran och sen kom mamma dit och vi satt på balkongen och pratade, solade oss i det vackra vädret och pratade om allt möjligt. Det kändes verkligen som om jag kunde slappna av nu, sluta oroa mig och bara sikta framåt. Att mitt liv börjar fr.o.m nu. På allvar. Framtiden har aldrig sett vackrare ut.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0