Wiho!

Känns jättebra idag. Hade ju som sagt en mindre nyttig helg förra helgen (har dock inte ätit påskgodis, haha!) och haft en mulande ångest hela veckan inför detta. Det är verkligen ett märkligt förhållande jag har till mat. Igår när jag var på jobbet så hade de gjort kanellängder och alla tog var sin bit och tyckte liksom att jag också skulle ta. Jag var verkligen superfrestad, men i huvudet rullade det runt hela, hela tiden att jag har gått upp i vikt och att jag måste skärpa mig. Så det hände inget. Jag tittade på alla smörgåsar vi gjorde och kände suget efter att äta en macka. Men jag kunde inte, och det var ju bra!

Är jag dum som känner att jag verkligen var asduktig?! Åt min kvällsmat bestående av lite prinskorvar. Har inte haft hunger direkt. Men idag känns det bättre. Ska göra pepparrotslax och håller tummarna att det blir en smakupplevelse.

Idag ska jag städa lite, måste röja upp i mitt rum. Sälja lite på tradera.





Hur lyckas hon?




Ha en fin fredag folks!


Kommentarer
Veronica

Älskar översta looken, skitsnyggt ! Inte lätt det här med mat. Jobbigt att ha det i tankarna hela tiden =/

2012-04-13 @ 11:10:19
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0