Mint perfection.

Idag kör vi på mint och svart!






Jeans och skor - H&M, Tröja - Lindex, Blus och brillor - Gina Tricot, lila väska - Bikbok, Rosa väska - Glitter.

Såhär kommer jag se ut idag, minus skorna och brillorna. Inte riktigt väder för det ännu. Blir ett par vanliga boots till istället. Ska jobba ikväll, är ledig sen hela helgen. Till Väla på lördag med Sanne och My samt Mys lilla gosse för lite tjejdag. Ska definitivt kolla in Gina Tricot och Mango. På söndag blir det Malmö. Det är helt knas vad helgerna blir uppbokade fort!

Har precis gjort lite Bratwurst som jag delade och öste lite ajvar och bostongurka på samt riven ost... Yumma! Enkel och snabb maträtt ifall man har lite brått!

Såg ut såhär ungefär. - Moset. Äter ju inte sånt!

Eftersom det är lördag om någon dag så ska jag testa och köra punshbollar på LCHF vis. 56kilo.se som har grundreceptet har äkta rom i, men det är så himla dyrt så jag kör på arraksarom istället. Håller tummarna att det blir gott!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0