Cheeeeta!

Måste haft en riktigt svänging dag idag. Har ätit både glass och paj. Aj, aj, aj. Är trött och seg i huvudet nu. Synden straffar sig. Men det blir nya tag imorgon. Åt en aladdinbit och höll på att spy så äckligt det smakade. Inte för att det var fel på chokladen, men mina smaklökar har ändrat sig fort och det var sötäckligt. Usch, nej tack! Nu vet jag att det inte är något för mig.

Dagens




Svarta lackpumps - H&M, Väska - Romwe, byxor - Gina Tricot, Skjorta & armband - Bikbok

Slutar ett imorgon så ska ta en lååång promenad om jag hinner, sen blir det att laga mat till tjejkvällen. Några kursare som kommer hit. Nähe, är väldigt trött och ska upp och jobba imorgon så.
Buenas noches!


Kommentarer
Veronica

Alltid lika snygg :) snygg look!

2012-04-06 @ 07:15:50
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0