- centimetrar.

Utan att ha gjort särskilt mycket har jag tappat lite vikt under helgen. Känns jäkligt bra! I lördags åkte vi till Väla. Köpte inte mycket, vilket kändes bra. Måste spara pengar.

Blev en tröja från Gina Tricot i "dykarmaterial" och den var dessutom på REA! Ett par solbrillor från samma märke samt en fin ring. Införskaffade mig också en jeansväst med leopardmärken. Hur den ser ut får ni se en annan dag.




Sanne lekte drottning. Är väldigt avis på hennes vackra hy. Så oklanderlig...


Igår bakade jag lite lågkålis-biscotti och kvällen innan hade jag gjort lite arraksbollar. Alltså, det smakar inte äckligt, inte för sött, utan alldeles lagom och fantastiskt gott! Du kan inte tro att det är mandelmjöl som är i fikat. Igår åkte vi till Robins släkt i malmö och jag ville bjuda på lite LCHF-fika eftersom det är socialt att fika med folk. Sitta och dricka vatten gör ingen lyckligare haha. Det roliga var att hans faster har börjat med lågkolhydratskost och hade gjort LCHF-efterrätt. Som var asgod rätt ut sagt. Först när hon sa att det var chokladmousse tänkte jag, ja, det är ju bra att jag tog med mig fika, då jag inte gillar mousse m.m. Men det var så himla gott, där var hallon i smeten och det var bara så gott! Så det var en lyckad LCHF-middag med lax och god sås samt go-sallad (en god sallad med fetaost i...!!) och sedan lite fika på det. Och gissa vad som var bäst? Att man slapp sitta och sukta efter sötsaker. Jag orkade inte äta hela mousse-efterrätten, den var extremt mäktig. Efter någon timme smakade jag en arraksboll (som alla lovordade) samt biscottin som kusinbarnen (som inte ens äter LCHF) knaprade i sig hela tiden, haha! De tyckte det var supergott. Så jag rekommenderar det starkt till Er som börjat med LCHF men som vill kunna unna er något gott på helgen. Observera att det inte är meningen att du ska äta det varje dag, men någon gång på helgen är det ok att ta en, man får känna efter själv.




Ska jobba kväll idag. Skönt med sovmorgon. Har gått upp så himla tidigt varje dag och lagt mig sen så har känt mig rent slutkörd och fått kämpa med att hålla ögonen öppna. Så jag sov ända fram till 9.20 idag! Det var sovmorgon det.

Cya!


Kommentarer
Veronica

Sanne är alltid lika fräsch och snygg :) nä, jag har inte gjort något mer med håret. Mörkt i hallen och slingorna syns inte speciellt bra =/

2012-04-16 @ 15:37:31
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0