What goes around comes around

Jag har kommit på att jag är en mycket dålig shoppingkompis. Jag stänger av mina öron och förbereder mig för jakt på saker att köpa. Skor, kläder... Under de tre senaste åren har jag åkt själv till Malmö (med enstaka undantag) för att shoppa loss. Det blir aldrig ensamt, jag är ju in princip omgiven av tusen ton kläder. Jag behöver inte stressa för att jag tar lång tid på att pröva saker och jag kan strosa omkring i tystnad och fundera på saker. Jag är nog en ensamshoppare. Det är skönast så. Visst kan jag gå på stan med vänner, men jag vet att jag är jäkligt dryg att gå i affärer med.

Igår var jag på stan med min storasyster. Hon är som jag, och det funkade väldigt bra att gå med henne. Såg vi att någon passade i ett plagg så var det "Den ska du ha!" direkt. Ingen tvekan, inget velande. Det var mysigt :-) Prövade ett par skinnskor på Scorett och syrran gapade och sa om och om igen" dem ska du ju bara ha". Så jag fick dem i födelsedagspresent av Robin! Väldigt generöst av min sambo. Det blev även en scarfs och ny plånbok på köpet. När jag var på stan med min mams förra veckan köpte jag några stickade tröjor, en väska, en halsduk och tre t-shirts i olika färger (de är grymma, längtat så länge efter en sådan lång modell så du kan bära kläderna till leggings) och en mockajacka. Puh...

The perfect bag


Lite tröjor inför hösten



Le shoes - inget speciellt men perfekta att matcha till det mesta


Har äntligen fått upp min fashionwall!


Nu ska jag träna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0