Sucess & combi

Imorgon är det fredag. Går i skolan till tolv. Sedan är det helg och jag kommer cykla in till stan och införskaffa mig en Casall rockring för att rocka fram lite muskler.



På lördag ska jag och sambon först och främst gå på handledarutbildning (yeay!! tror jag skriver in mig då också så är det gjort och jag kan få böckerna) och därefter på kvällen ska vi passa syrrans barn. Tre små vildingar som jag och min sambo ska "ta över" i några timmar. Ska bli kul att lägga dem själva och allt som sker däromkring!


Sedan när syrran och hennes man kommer hem igen sticker jag ut på dansäventyr. Har inte varit ute på riktigt länge. Vet inte hur längesen det var. Evigheter sedan. Så nu tar jag och rustar upp och drar ut, äntligen! Ska nog passa på att färga håret innan vi sticker till syrran. Mörk mahogny, köpte den för flera veckor sedan men har inte kommit tillskott. Vill ha burgundy-hår. Så vackert.


På söndagen blir det plugg. Vi ska iofs inte redovisa förrän om en månad, men det hade varit skönt att vara helt klar med förberedelserna och allt vad det innebär. På måndag. På måndag. Då har det gått 4 veckor sedan jag började på CK. Idag är jag nästan helt tokigt galen över att inte få äta kvällsmat. Sambon var ju helsjysst som gjorde toastmackor. Grrr....! Sitter och äter chips gör han också! Jag får nöja mig med att lukta från påsen. Fast det är inte chips jag vill ha. Jag vill ha MAT!


Kycklinglevergryta.... Mmm!

Så om jag vågar ska jag introducera kvällsmat eller middag fr.o.m tisdag eller onsdag. Jag vill gärna passera 4veckorsgränsen först. Börjar med att introducera lite kyckling i samband med kvällsmaten och nästa dag trappar man upp med grönsaker till. Så ska jag köra på det i två veckor (kombi-kur som det så briljant heter). Vill gärna hinna göra detta för sambon är sugen på att äta middag ute nästa vecka. Hade inte varit helt fel faktiskt! Annars får jag se om jag orkar köra en vecka till så att jag börjar kombinera 8/11. Får se, får se. Och så massa träning. Måste verkligen komma igång!

Sedan blir det stenhård LCHF. Jag ska pröva att undvika mjölkprodukter de första veckorna. Jag kommer att äta ost, smör, alla sorters kött och så grönsaker. Sedan får jag se hur magen reagerar om jag tillsätter créme fraiche och grädde. Min största fråga är ju: vad att äta till frukost? Fil är ju uteslutet. Ägg och bacon... lite tröttande. Annars får det bli stekta lövbiffar, det är ganska gott kallt med lite ost och senap i mitten. Oh well... Allt löser sig! Är så glad nu, kommer i mina jeans och magen börjar se smal ut. Ska satsa extra på att träna ben och armar, de behöver en rejäl omkörning.


2009 mars

Nej, mycket text. Ha en skön kväll så får vi se när jag uppdaterar nästa gång!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0