Ren kur i 2 månader!

Jahapp, då var vi här igen med Cambridge och deras ökända svältdiet. Ändå väljer jag att gå på kur igen. Nu har det gått 1 vecka och 2 dagar sedan jag startade. Har läst lite olika bloggar och gamla CK-trådar på forum för att peppa upp mig. Jag har inte tränat/promenerat en enda gång sedan jag började med kuren. Har precis köpt ett par fina pumadojjor i goretex så jag ska minsann snart ut och promenera.



Tänkte försöka träna zumba en gång i veckan på F&S också. Det skadar inte, det är ju kul! Och så tränar jag upp mina pengar eftersom jag betalar 200kr/mån till F&S fram till januari. Lika bra att jobba för pengarna.

Hur som helst. Har bestämt mig att dricka ck ren kur så länge jag bara orkar. Helst i två månader. Det är åtta veckor. Det ska väl inte vara så svårt. Snart är oktober över, sen ska vi bara förbi november och en tentamensdag. Puh, det här fixar vi! Har även hittat en bra modell över mina mått så kan man se över tid hur det ser ut. Här är "hon" iaf :-)


Så nu håller jag tummarna. Efter detta blir det lchf, vilket är lagom att börja med till julen då det blir massor av skinka, köttbullar och lax! Mmm...!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0