Obsession!

Mycket på gång. Priorinen har nu anlänt, så nu jäklar ska mina bryn växa. Jag ska snart ta tag i övningskörningstillståndet och få iväg mig och sambon på intruktionskurs på 3 timmar någon helg. Därefter är det hälosintyg och synundersökning som gäller och sedan kan vi köra! Längtar enormt och hoppas att det blir av snart. Vill inte övningsköra när det snöar.

Var ju hos Jossans föräldrar i helgen och red barbacka på deras ganska bastanta häst. När Jossan skulle rida igen blev hästen ostabil och trampade mig på foten. Mindre skönt. Har nog aldrig haft blåmärke på fötterna innan, haha.



Nu har det gått ca 2,5 vecka sedan jag började på CK. Det går bra. Gör mat till sambon och luktar på den ljuvliga maten, men jag rör inget. Känns skönt att vara så pass stark att jag orkar stå emot. Jag orkar bara inte göra om denna resa igen - så nu gör jag den ordentligt! Har köpt ett set med drycker så jag ska orka dricka i ca 1,5 vecka till. Sen får vi se vad jag gör. Förhoppningsvis orkar jag lite till. Och liite till. Tänker på min vän Hannele som varit så duktig. Hon har gått ner över 50kg men det har varit under 1 år ungefär. Vilken styrka!

Fick ett paket från H&M igår! Ah, älskar mina nya "dykar"-brallor. Materialet är lite dykaraktig och jag finner det väldigt chic. Kan matchas med det mesta. Rea dessutom och det tackar vi inte nej till, eller hur? Köpte dem i svart, btw.



Fick med hem annat smått och gott. Hälften returneras som vanligt. Jag måste vara utan tvekan-nöjd, annars åker det tillbaka. Fick ju hem två strapless Wonderbra's från Uppercut.se men det ena paret i 65G var bara så förlitet att det också fick åka tillbaka, vi snackar om 500kr liksom. Det andra paret får dock stanna, tror omkretsen spelar in lite hur brösten sitter. 70G helt okej. Att lägga på minnet när det gäller strapless.



Köpte också en fin clutch på Accent. Kunde inte låta bli. Hade dessutom 50kr tillgodo.




Har renast ut lite hemma på kläder. Ska lägga ut lite på Tradera och en hel hög går till UFF-låda. Har tagit fram alla mina stickade kläder så nu väntar jag på den riktiga kylan men med tålamod. Tycker hösten har varit fin hitintills. Lite regniga dagar men inte i överflöd. Sol och prasslande löv i olika färger är fantasigripande. Jag sugs med in i det. Vackert.

Det enda som fattas nu är min parfym som förhoppningsvis ska anlända vilken dag som helst nu. L'imperatrice från D&G. Magisk doft. Kom nu!




Längtar till fredag - då kommer Veronica och vi drar en runda till Ekohallen. Blir förmodligen grymt som vanligt. Får laga god mat till henne och Robin! Annars är det jobb som hägrar i helgen. Funderar på att dra ut på lördag. Väldigt sugen, men sällskapet är väl största frågetecknet. Oh well! To be continued...

Lite inspo innan vi avslutar:









Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0