Lite galen, men det är ok.

Blev väldigt sugen på lårhöga skinnstövlar idag när jag gick på stan. Av en slump hamnade jag på Dinsko och kollade efter stövlar med klack. Jag gillar verkligen inte helt platta stövlar, särskilt inte när man är kort som jag. Kollade lite i REA-facket och plötsligt fann jag dem. Oh, mon dieu! Det var fantastiskt att pröva dem, gå runt i dem. Att det var mer än halva priset var ju ett stort plus i övertygelsekanten. Jag köpte dem. Ska bära dem med långa jackor! Åh, kan knappt bärga mig. Vill också ha ett par höga, spetsiga pumps men måste snåla nu på pengarna. Ska försöka sälja av lite på Tradera så man får en slant till.

Finns inte mycket mer att förtälja. Skolan rullar på. CK-kuren går alldeles utmärkt, känns som jag skulle kunna kämpa med detta i flera veckor framåt så jag kör på den tanken.

Och så lite inspo såhär i höstdagarna....


(asos)







(unknown)




(zara)


(asos)


Trevlig torsdagkväll & fredag!


Kommentarer
Veronica

Jag vill ha jeansen från Zarah, sååå snygga! Vill se en bild på stövlarna du köpte också :)

2011-10-13 @ 21:33:07
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
jossan

Ingen Bild på stövlarna?

2011-10-14 @ 16:49:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0