Blue nails & golden dreams

Igår var jag på H&M och köpte hem ett blått nagellack. Har suktat efter det länge och igår fann jag äntligen det! Härligt och bra pris som vanligt. Fick lite gulliga kommentarer för det i skolan. Dessuotm träffade jag en kompis som jag inte längre går samma kurs som tittade på mig och sa "Men gud vad du har blivit slimmad!" Fan, hon är verkligen en guldklimp! Det förgyllde hela dagen och när jag kom hem började jag genast prova mina "smalisjeans". Ja, jag är nästan där. Fan va snabbt det här går alltså. 2,5 vecka har bara flugit förbi och det börjar märkas ordentligt i kläderna. Låren är väl där allt går söligast, kärlekshandtagen har försvunnit oförskämt bra! Brösten är kvar.. *suck* de verkar aldrig vilja försvinna haha. Nästa vecka ska jag verkligen satsa på att träna. Och så har ytterligare en vecka förflutit och då har det gått fyra veckor. Fyra veckor! Jag älskar tiden helt plötsligt!


Längsen jag lade upp något på mig så här kommer det:







Vit tröja, nagellack - H&M, ring - Bikbok, Bälte - Ginatricot, Stövlar - Dinsko (rea)

Har blivit mer och mer guldig av mig. Silver duger inte längre, det ska vara guld! Gillar den stickade tröjan, så mysig!


Nu blir det mer plugg och sedan ska jag förhoppningsvis ta en promenad ikväll med mina nya gympadojjor! Härligt!



Längtar jättemycket efter att skaffa husdjur också... Jag älskar verkligen min sambo men det är ett stort minus att han är allergiker. Tror inte han älskar djur så mycket att han vill offra sig för en katt. Men men, jag vill inte ge honom astma heller. Ändå klämmer han av med kommentarer som "vi se till att barnen vänjer sig vid pälsdjur så de inte blir allergiska" ... hur tänker han då? Oh well... Vi får väl helt enkelt se. Flyttar man till hus kanske det underlättar ifall man ha utekatt.

Hasta la vista!


Kommentarer
Veronica

Mkt snygg outfit :)

2011-10-20 @ 19:15:29
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0