Hungerspelen

Har varit sjuk större delen av förra veckan, men nu börjar det kännas bättre. Var inne på IMDB för att kolla lite nyheter och halkade in på The Hunger Games - vilken verkar mycket lovande! Kommer inte förrän i slutet av mars. Passade dock på att beställa samtliga böcker (filmen baserar sig på 1:a boken tror jag?) från triologin som Suzanne Collins har skrivit eftersom de har fått bra kritik.

Kolla trailern: (älskar musiken i slutet av trailern... så bra!)




I dagarna har jag inte gjort så mycket, blir inte mycket gjort när man är sjuk. Dock kan jag meddela att jag har skrivit färdigt min 2:a bok och den 3:e är på gång att sluföras. Har också påbörjat min 4:e bok men det får vila nu eftersom jag har tenta snart och måste fokusera på den. Så får ni inte tag på mig eller liknande i veckan så är det på grund av att jag har fullt upp med all kring skolan...

Lite bilder jag kommit över...











Sayo!


Kommentarer
Veronica

Hmm, verkar vara en speciell film. Förstår inte vad den handlar om dock ?

Cool polotröja, ser varm o go ut :)

2011-11-22 @ 08:05:05
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0