Finally

Tentan är över och livet kan återgå till sitt någorlunda normala tillstånd. Puh! Men vi har lärt oss en hel del på vägen, och det är ju huvudsaken.

Igår kom ett paket från H&M och det låg lite spännande saker från Versace for H&M-kollektionen. Dock fann jag inget intressant så det mesta åker tillbaka. Allt utom skinndojjorna till Robin och ett par leggings. Även om Robin fann leggingsen fruktansvärda så gillar jag dem. De blir kvar. Perfekt om man vill ha en tråkig tröja men spexa till det med intressanta ben.







Lådan som Robins skor låg i. Så fin!


& här är leggingsen som jag behåller:








& bild på hur skorna ser ut


Har även inhandlat sex jättefina glöggmuggar från Indiska, samt en tillhörande skål att ha hackade mandlar och russin i! Så snart koka lite Blossa glögg till min käre sambo när han kommer hem. De har så fruktansvärt mycket nu att han är helt död när han kommer hem om kvällarna och vad passar då inte bättre än lite uppskattning för att han är så duktig? ;-) Förutom att han fick skorna ovan också, vilka han blev glada för ;-) De var inte hemma imorse så jag antar att han tyckte om dem.



Har även fått hem ett par jeansshorts från H&M med lite inkamönster på, tyckte det påminde mycket om Isabel Marants SS2012 så det blir bra till vår och sommar! Bilder får ni i veckan...

Å, just det! Jag har aldrig varit särskilt förtjust i one-piece annat än till barn. Men hittade den här på H&M, ganska lagom? 399 kr... ett kap? Eller ska man köpa en vanlig mysig pyjamas?



vs



Gillar nog pjyamasen bättre men kan inte bestämma mig.

För övrigt är allt ganska bra. Vikten ligger stabilt även om jag inte tränat på över 2 veckor (!). Skam på mig, men det har inte funnits tid (eller jo, men man blir lat när man är stressad) eller ork. Måste börja promenera mer, men det är trist och gå själv.

Nepp, nu ska jag göra glögg. Ikväll blir det Breaking Dawn: del 1 med storasyster! Perfekt slut på kvällen... längtar!!


Ha en skön kväll!


Kommentarer
Veronica

Legginsen var ju ascoola och du ser så snygg ut i dom :)

Jag önskar mej en one-piece i julklapp så jag la också märke till den hos H&M, bra pris!! Skulle funnits fler varianter bara.

2011-11-29 @ 18:30:36
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Gabriella

Ja, coola tights! :D

& vilka söta glöggmuggar! Ska också dricka glögg nu :) MUMS på Twilight ;) Kram

2011-12-03 @ 20:06:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0