550 reps nightmare work out!

Eller 520, om vi ska vara riktigt ärliga. Körde denna workout som jag inte kört på... över en månad! Det var riktigt tufft! Körde 3 minuter med rockringen innan. Det är är väldigt enkelt att köra med rockringen, men det gjorde ont i midjan denna gång eftersom jag hade träningsvärk från i måndags.

Det var jobbigt att köra 550reps-workouten... Jag fick stanna för jämnan. Märker dock att det är en aning lättare (kan bero på att jag väger ca 10 kg mindre än när jag gjorde den sist). Fast jag måste bli bättre på att köra armhävningar. Jag är så klen i armarna. Det får bli mycket planka för att stärka ryggen i det här. Min tid blev 39 minuter, 13 sekunder och 677 hundradelar. Det är långt ifrån ett nytt rekord, men hyfsat ändå. Min bästa tid är: 37 minuter och 32 sekunder (från 13 september i år).


Idag har jag ätit 2 mealbars, ca 40-50g rostbiff, 100g lax och håller på att äta kvällsmaten: 100g kyckling med skinn. Känns bra än sålänge. Har inte gått upp något iom att kläderna sitter precis som de satt innan. Kör upptrappning denna vecka sedan kör jag enbart LCHF. Köpte ett par jeans häromdagen, squin och strech iofs, men 26 var det och jag kom i dem utan problem. Tighta och perfekta. Kul att kunna köpa 26:or. I very low waist och squin-modell (H&M's modeller) får jag ha 28. Det är ganska stor skillnad beroende på modellen.

Efter skolan imorgon tänkte jag köra lite styrka hemma på min gymboll samt lite rockringsaction! Ge järnet brudar (och män)!




Är ni sugna på att träna intervall i ert eget vardagsrum eller där det finns tillräckligt med plats och utrymme för en yogamatta och en boll så checka in på Bodyrock.se. Ni kan säkert träna hennes program på gymmet också. Det bästa med henne är att hon VÅGAR andas, vågar låta. Jag finner det så mycket lättare att träna eftersom jag får skrika och andas högt utan att någon hör det. Det hjälper till 100% i ditt sätt att träna genom att andas rätt så får du mer syre till kroppen att utföra de tuffa övningarna.

Btw, har tröttnat lite på de låtar jag lyssnat på nu ett tag och lyssnade lite på youtube för att få inspiration till ny musik. De kanske inte är nya, men upptäckte dem idag:




Sayo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0