LCHF

Jaha, då har jag kört stenhård LCHF under fem dagar. Märker att huvudet behöver vänja sig vid färre kolisar. Men jag är mycket nöjd och jag känner mig piggare än på länge. Pigg på att laga mat, pigg på att städa... än så länge har jag inte blivit pigg på att plugga mer men det kommer förhoppningsvis :) Och vem blir inte glad när sambon uppskattar ens ihärdiga försök till bättre leverne? Även om han själv sitter och kränger nacho-chips om kvällarna. Tur för mig som inte gillar nacho.

Har styrketränat i måndags, fick träffa en PT och vi gick igenom lite nya övningar eftersom jag inte riktigt gillar de vanliga gymstationerna. Jag ville ha mer flexibel träning - och det fick jag! Puh! Tisdagen var det Fuego som gällde. Ah det är så grymt roligt! Jag blev mer och mer avslappnad och musiken börjar faktiskt bli riktigt bra. Det enda störmomentet är spaghetti-tjejen som svänger med sitt långa hår och tar ut rörelserna way to much än vad som är bra för kroppen...

Igår lagade jag fetaostgratinerad broccoligratäng (kan inte få nog av denna underbara rätt!). Jag åt den dock inte, för jag hade chili con carne över från gårdagen och åt den i rask takt eftersom det skulle bli medelpass vid halv åtta. Härligt pass - jobbigt! Jag har inte tagit ett medelpass på jag vet inte hur länge. Mycket kul! Sen när jag kom hem tog jag en liten rad fetaostgratäng och resten åkte in i kylen. Så har jag något att nalla på under helgen tillsammans med kassler.


Slänger in mer inspo-bilder. Längtar till nästa torsdag när H&M Magazin [förmodligen] släpps på internet och man kan shoppa hem lite godbitar! :)






Annan Inspo:












Ha en underbar helg!



Kommentarer
Rebecca

Shit, det verkar som om spaghetti-tjejerna växer på träd. Vi har en på våra Zumba/Afro-pass också. Hon är hysteriskt underhållande dock :D



Jag vill ha en röd (faux-)läderjacka. FYI.

2011-03-08 @ 13:06:28
URL: http://femmenoir.tumblr.com/
Elin

Åh älskar teashades!

2011-03-12 @ 15:38:01
URL: http://elinthecamelrider.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0