Crazy color

Har på sistone varvat min hemtenta med lite eget skrivande på min bok. Jag är så nära. Jag är snart färdig. Det känns helt overkligt att jag snart är klar med min allra första bok (om vi bortser från den jag gjorde i 3:e ring som projektarbete... och jag räknar inte med den)! Det är bara en knepig sak som står i vägen just nu och jag har svårt att veta hur jag ska lösa denna ganska viktiga svårighet. Fanken! Det löser sig väl tillslut.

Är sugen på att snart börja på den 3:e boken! Den jag gör nu är ju 2:a boken i serien om Eskarl Trollkarl. Den 1:a är på halvvägen och jag tappade lite när skolan satte igång igen och nu ligger den på is för tillfället. När 1:a och 3:e boken också är klara ska jag skicka in dem.

Har köpt en klänning som jag verkligen är helt dökär i... men sen så känner jag mig osäker. Vad tycker ni? Keep it or not?



Här är en av de bloggerskor som jag följer. I klänningen. Ser det inte fint ut?


- Så vad tycks?


Här kommer en hel del bilder från vad jag har införskaffat mig de senaste månaderna 2011:

- Vit drömklänning från H&M


- fin shoppbag i fuskskinn & en vit svans. Båda från H&M



DAGENS:


- Jacka, topp, väska - H&M. Byxor - Gina Tricot, skor - Skopunkten


- stilrena dojjor från Skopunkten. Även samma modell som jag gjorde mina glitterboots.


- De mest fantastiska skor jag sett på länge. H&M roxx!


- Såhär ser mitt skrivbord ut för tillfället... Översållat med andra ord!



I helgen ska jag fira Ellens födelsedag på fredag, barnpassning från lördag till söndag och på söndagkvällen ska jag bara ta det lugnt. Sedan börjar vi om igen med målet mot uppsats C... O M G.

BYE!


Kommentarer
Josefine

jag har lagt läppennan på hela läppen & sedan lagt glans på det :) glanset jag använde var twin gloss - raspberry från make up store men kan man använda i princip vilket genomskinligt eller rosatonat som helst :) tack så mycket, det är ju en super härlig färg :)

2011-03-30 @ 23:08:21
URL: http://xjosefinex.blogg.se/
Rebecca

Jag är superkär i den där turkosa klänningen. Tycker den är mycket fin, men jag blir lite 'sur' eftersom du inte postar en bild med den på :D



Den vita klänningen är riktigt romantisk. Den passar utmärkt :)



Tio poäng till oss båda för att vi i princip är färdiga med vårt paper. Woot woot!

2011-03-31 @ 23:03:49
URL: http://femmenoir.tumblr.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0