H&M vs Versace

Fick nyss reda på att H&M ska göra samarbete med Versace i höst! Nu är man ju riktigt nyfiken på vad de kan koka ihop tillsammans i klädväg. Ska bli väldigt intressant och spännande! Ogillar fortfarande H&M's nya hemsida. Kommer ta flera år innan jag vänjer mig!

Hade lite party här i helgen. Underbart kul, helvilt är bara förnamnet. Hade fem sova-över-gäster vid morgonens slut :) Nu jobbar jag två helger i rad så... nästa partyevent får vänta.








Åkte till Malmö för en vecka sedan och blev några hundralappar fattigare. Köpte till mig en cerice kavaj, ett par billiga cheap monday-jeans och en jättefin blus som förde mina tankar till Celinés populära skjorta fast min låg i rosa färger. Precis som det ska vara!








Ledig idag och imorgon. Ska försöka sätta mig och skriva lite på min story. Har blivit ganska inspirerad av Game of Thrones-serien, även om det är stora skillnader mellan våra genre.

Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0