.

Har precis kommit hem från ett ansträngande träningspass (så som det ska vara). Illröd i huvudet och svetten rinner av mig likt en vidöppen kran. Efter sådana pass är det skönt att duscha. Funderade på att lägga mig ute i solen en stund, men det blåser förbannat mycket. Synd...

Idag jobbar jag kväll, så jag ska ha lite kålgratäng med mig att äta senare under dagen. Lite kokosflingor också ifall jag blir hungrig, men jag hoppas jag ska hålla mig mätt. Åt lite glass igår, blev mycket dåligt i magen så jag tror jag får hålla mig borta från det där.

Har sett att Laredoute fått in en hel del fina höstkläder som jag tittat på några gånger i katalogen. Ellos hade bara ett par skor som jag föll för... Men ännu är det ett bra tag till hösten, skönt!






Bilder: LaRedoute


bild: Ellos


Nä, nu ska jag vila lite innan jag sticker in och jobbar.
Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0