.

Jaha, då var det molniga vädret tillbaka. Skönt i och för sig nu när jag ska jobba helg. Annars blir det så himla varmt på jobbet, man svettas ihjäl.

Åt fil och bär till frukost, till lunch blev det chili con carne med grädde i (finns ett bra recept på Airams matblogg) med sallad och tomater. Till kvällsmat blev det fyra grillkorvar.



När jag kom hem på kvällen med min syster satt jag och tittade på nya serien "The Killing" - rätt hyfsad faktiskt. Grät förskräckligt på slutet. Så jag ska nog fortsätta följa den - om jag kommer ihåg att titta på den. Jag var rätt hungrig också så jag gjorde två knäckebröd med smör och ost. Ska försöka göra egna knäckebröd på LCHF-vis. Ska nog inte vara så svårt. Idag tar jag också med mig rostade kokosflarn. Ack så gott... det är trots allt fredag!



Jag kan inte garantera att det blir bloggande på helgen, har nog inte riktigt tid till det...

Ha en underbar helg!!


Kommentarer
Gabriella

Åh, vad gott! :D

Haha, BUS, jaha! :)

Ja, det blir kalas. De blir de tjejerna som "brukar" vara med? :)

Yes, vitt får det bli isf :) Kul!

Ja, funderade på kebabsallad. Ska testa det nästa gång :) Tog ost och skink-sallad och petade bort majsen och åt inte brödet. Fick Rhode-islandsås till men visste inte hur pass "farlig" den var så åt ungefär halva.

2011-07-01 @ 12:35:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0