Denna vecka

som redan har nått fram till onsdag, fylls av jobb, mat och annat roligt! Maten som står på schemat är bland annat crêpes (den blev godare med tiden), fetaostgratäng med kassler (ja, jag kan inte få nog), stekt kyckling med sås och blomkål, fläskytterfilé med BBQ-krydda och bearnaissås (hemmagjord) och grönsaker, torsk med senapssås, köttfärsgratäng samt chili con carne (med sojaböner - de innehåller fantastiska 2,5 kolisar/100 g!).

Har haft riktigt jobbiga mardrömmar den senaste tiden, och det märks eftersom jag ständigt är trött. Har somnat vid nio de senaste kvällarna av utmattning. Måste försöka styra upp det på något vis.

Har börjat smörja mig med kortisonsalva mot mina hudutslag som kliar och så använder jag också propyderm. Får hoppas det hjälper. Är så trött på detta nu. Vill bara ha bort det! Hoppas LCHF kan ge det en spark på vägen & att provsvaren på hudprovet de tog visar något så de kan behandla mig mot detta elände.


Nåja, det positiva är att vi ska på middag på fredag i Malmö! Ska bli kul att se vad de serverar för mat. Jag ska hålla stenhårt på att hålla kolhydraterna borta. På lördag efter jag har jobbat ska jag hem till Jossan med Jeanette och se Paranormal activity 1+2. På söndag är en av mina storasystrar hemma med barnen hos mamma så då ska jag passa på att träffa dem.


Orkar inte med bilder idag. Har gått upp tidigt idag för att tvätta... så jag är rätt mörk i huvudet just nu.
Ciao!


Kommentarer
Anonym

Vad trevligt att syster kommer på besök :) är hon hemma bara en dag ?

2011-07-23 @ 22:32:25
Emma

Hon var här tills igår ;-)

2011-07-25 @ 09:59:45
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Anonym

Fy va mysigt! Har hon långt att åka om man stannar så över?

Gillar din blogg :)

2011-07-25 @ 12:48:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0