What you like is not what I like

Hade en liten tjejträff i fredags med några kursare. En av dem började prata om gräddbullar. Det plingade till i huvudet. Ännu en sak som jag absolut inte kan äta. Vedervärdigt, en märklig styggelse. Jag mådde illa hela kvällen efter det ^^ Bara tanken på att sätta tänder i det... magen vrider sig i skräck.

Så förutom pannkakor, chokladpudding, alla former av mousse, milkshakes, smoothies, mjukglass, brylépudding och fromage så är gräddbullar en sådan som får det att rysa i kroppen på mig. Ish!

När Gaby sedan kom på kvällen för lite tjejtajm så skulle jag gjort LCHF-pannacotta, men det blev lite sent för att det skulle hinna bli ätbart, så jag rörde ihop lite grädde (40%) och tinade lite bär och köpte mörk choklad (86%) sen var saken klart. Det är fantastiskt gott!



--

Yesterday






Var även ute igår. Kompis födelsedag och så var min syster från Norge hemma på ett blixtbesök. Träffade henne bara i några timmar men det var fint det.

Bexx


ûbertrist bild a la Emma, men ingen ville ta foto på mig ^^


Drömmer mig bort i dessa kreationer:

Antonio Berardi







Antontio Marras







Andrew Gn







Idag vet jag inte vad jag ska göra. Något. Sayo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0