Long time long seen

Haft fullt upp med jobb i jul. Hunnit träffa familjen lite med, vissa av dem i alla fall. Praktik åter igen. Jag känner mig utsliten. Jag vill ta en veckas semester. Men det går inte. Istället ska jag sitta resten av veckan och lite till med en avslutningsuppgift till slutexaminationen på denna termin (HT10). Har suttit med det tills nu samtidigt som jag tvättat. Nu har jag haft några minuter att skumma igenom lite bloggar. Fina bilder.








älskar dessa örhänge, får försöka kopiera dem sen när jag har tid...

Ska rota igenom alla mina kläder och skor och försöka, verkligen försöka, välja ut vad jag vill ha kvar. Resten får säljas. Ska bli skönt. Har fått höra FÖR mycket om att jag har FÖR mycket saker. Nu vill jag ha bort det. Så... we'll see.

Har en mjuk känsla av att 2011 kommer bli ett bra år. Ska börja träna, äta LCHF så mycket jag bara kan, skriva när jag hinner så jag kan försöka skicka iväg något i slutet av året. Som vanligt så har jag massor att göra, har inte tid med så mycket. Uteblir därför social kontakt med resten av omvärlden. Synd.

Caio.


Kommentarer
Gautemona

Incredible site!

2011-06-29 @ 12:36:50
URL: http://gautemona.blogmedics.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0