LCHF

LCHF
Veckan som gått har varit bra. Ätit chili con carne på LCHF-vis, dvs lite bönor och mer grädde. Gjort kyckling med gräddsås och broccolimos, idag blir det lax med romsås. Gott. Imorgon blir det köttrullar i gräddsås. Jag mår bra när jag äter LCHF, jag känner en glädjefylld känsla i kroppen, det blir kul att laga mat, jag får energi att ta tag i saker jag inte orkat med innan. Livet känns lite bättre. Väntar på att mitt CSN-kort ska komma så jag kan köpa ett F&S-årskort och börja träna. Får försöka finna en gympakompis också.

Igår spenderade jag nästan hela dagen med att städa rummet, och möblera om. Jag är väl inte riktigt nöjd, tagit bort ena klädställningen som rumsavdelare, så nu är hela rummet en enda kvadrat. Känns konstigt. Ska köpa nya gardiner så rummet får sig ett lyft, det kan behövas.




A.Must.Have.


.silver.


.vackra.färger.




Kommentarer
Gabriella

Jag kan bli din gympakompis, kanske? :)

2011-01-18 @ 12:29:45
Emma

Oh ja, snälla Gabriella! Det hade varit askul!

2011-01-18 @ 20:28:40
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Erika

De röd/svarta skorna är riktigt snygga!



sv.Tack, jag hade glömt att de var i riktig mocka. =)

2011-01-20 @ 21:27:20
URL: http://morgondimma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0