Överallt och ingenstans

Idag ville Robin åka till EKO och handla lite saker. Jag följde med. Vi köpte två mattor och några andra saker och därefter körde vi hem igen. Vi fixade till lite med våra införskaffade grejer och lade ut mattorna. De var buckliga som tusan och Robin höll på att få ett nervsammanbrott. Jag räddade honom genom en ganska bisarr och smått genialisk idé.

I hallen


...en annan del av hallen....



Så nu hoppas jag verkligen att mattorna är raka imorgon annars har vi slitit helt i onödan och Robin kommer förmodligen hugga huvudet mitt. Så vi håller tummarna extra noga!

Hm... undrar just varför det är tomt i bokhyllan...?


Jag föreslog silvervaxduk i köket. Nöjd.





Robin ville ha en ny växt intill balkongen. Han fick som han ville.


.LCHF.
Det blev rätt sent med maten pga vår lilla utflykt, så när han höll på att tvätta golven i hallen passade jag på att tina kött och ta fram Heinz Beans och det man behöver för att göra Chili con Carne. Behöver jag nämna att det blev supergott? För LCHF-tips är att byta ut vatten mot grädde, bara ta en burk bönor istället för två (på 500g köttfärs) samt att ha en röd paprika i och massa chili. Till detta kan man ha sallad och riven ost. Did I hear anyone say "yummy"?

Köpte förresten 30 plastlådor att ha mat m.m i. Ganska bra för 80 kr på EKO!


Imorgon blir det fullt upp trots att det är en "ledig" dag. Har äntligen fått Bryman-boken så det blir att råplugga. Har inte tränat idag utan klämmer in ett pass imorgon. Helst för f.m men ... man vet aldrig. Kanske jag förtjänar lite sovmorgon.

Å, det kommer kanske ett paket till mig. Eller två. Mohaha! Kanske tre, och det tredje vill jag verkligen inte ha... =/

Bye!


Kommentarer
Veronica

Tjusigt det blev i köket :)

2011-02-06 @ 14:41:39
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0